tbx till nosdelen

Ja jag pratade för några inlägg sedan ang den här remontnosen. Jag hittade aldrig ngn som ja va nöjd med och kravet var fortfarande att den skulle vara rundsydd. Men så gick ja in på en hemsida nu och såg något som inte är så vanligt på just remont och de va en lackad. Jag nämde redan förra året till en kompis att de hade vart fräkt att ha just en lackad. Krukset med denna är dock bara att den är i lackad reptil/krokodilmönster.

Jag ve tine riktigt om ja tkr den är snygg eller vad den är? Den va inte så fasligt dyr heller men ska kolla med henne om man möjlitvist inte kan få bara sjävla läderbiten som är över nosen för ja ska ju ändå byta bara den....



VAd tycker ni om den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback