Oj...borta!

Hoppsan gårdagen bara försvann. Hade lite fix att göra så poff sa de så va allt bara borta! Vädret va kvaft men rätt så härligt ändå. Jag, tessan och tessans pappa fixade klart hagen. Så nu behäver vi inte göra ngt på ett tag.

Willes schema har inte blivit som de skulle då ja inte kunnat få hjälp men igår så tog vi oss en promenad i vart fall bort på vägen och han skötte sig ypperligt. Lite gnäggig men inget alvarligt. Vi gick även bort till bonden men eftersom de va en stor traktor i vägen så sket vi att gå in i padocken.

Jag tog och "baddade" han med. Tror nog han tyckte de va rätt så behagligt då han njöt i stora drag då vattnet kom på han. Lillknas! Bromsarna va riktigt elaka i går så de fick även bli en huva och hans favvotäcke.

På kvllen i borås så pysslade jag lite med lavender som ja plockade i mammas trädgård. Gjorde en liten lavenderkrans som nu torkar och ska ha som dekoration på väggen/dörren. Gjorde även ett litet knippe som ska ligga i fönstret tänkte jag. någon som vill se bilder?

Ja va även iväg till BRS för att måla klart och tvätta klar. Gick rätt fort tog även och soppade rent och dammade lite. Tog med mig aliss gamla tävlingsträns som ja tänkte testa på knas.

Kvällen spenderas hemma i lgh med bara vanligt hedeligt slappande framför tvn. Har inte tittat på tv hemma ngt mer än hyrfilm så de va rätt så soft att bara sätta sig och jäsa!

Idag så for ja iväg en snabbis till my one för att pejla av rean. Blev en skojrta från kl med mig hem. Ska ha den som vanlig ridtröja tänkte jag.

Ikväll så ska ja klättra upp på knas hoppas jag. VI får la se hur de går men a ja hoppas på de. Åker nog från borås vi d 5-6 tiden. Ska förska skrapa ihopp ngt mer inlägg senare.

Nu ska ja rensa bland alla mina bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback