min paus

Ja jag har tagit eller snarare tog en kort liten paus med min blogg men nu är ja tillbaka. Har inte gjort något speciellt så sett. Igår va ja med prins och hans familj i fjälbacka. Vi traskade in i ronja rövardotters grotta (den där smala pasagen där dem kommer ridande) de va lite fräkt! Gick sedan upp på berget och hade en mastodontutsikt!

Har tyvärr inte kunna fullfölja mina planer med Knas då ja inte har haft någn möjlighet till hjälp så den veckan såg lite anorlunda ut. 

i lördags fick ja för mig att rensa våran dam så de va ett litet heldagsprojekt att tömma vatten fånga fiskar och skrubba skiten. På kvällen kom dock belönngen i form av en ren dam och "svänga den lurviga" på baden.


mupparna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback