I´m back!

Hej ALLESAMMANS!

Som många av er vet så har jag opererats för en tumör i huvudet. Pga detta så har mina uppdateringar här på bloggen sugit! Allt hände rätt så plötsligt och jag viste inte om att ja skulle läggas in. Men här är ja nu op gick görbra och ja har ett stort ärr över hela skallen.

Fina Anna, Tessan och Maria har hjälpt mig med ponnisarna och ja som ni öfrstår så kommer ja inte kunna göra så mkt med mina små under denna tiden som såret läker. Prins får sig en rejäl vila och ja hoppas på att kunna hoppa upp på honom om 2-3 veckor igen för att fortsätta min utbildninge med honom. Ha en liten tanke på att ev skicka iväg han på inridnig men nja ja ligger ju inte efter direkt så de kan vänta lite.

Min kompis maggan ska få sig massa ridlektioner av mig då ja känner att ja klarar av de och hon vill så gäran lära sig rida och eftersom ja har fina maggan till förfogan så är de ful rulle. MAggan som för övrigt är en super läromästare är till salu!

Min finaste mamma hjälper mig som bara den med W just nu och de är främst klia och klappa som mamma står för. Hon har blivit så sjukt duktig när de gäller hästarna att de finns inte! Tänk för ett år sedan så vågade hon inte gå nära hästarna och nu kan hon stå och klia dem i timma!

Som ni även förstår så är ja sjukskriven från mitt underbar jobb - Borealis. Så ja de blir nog en månad borta där och kommer troligtvis komma mkt tidigare till borås än beräknat. Då blir la herr konstapel glad kan ja tänka mig =)


Finaste knas i padocken!


Kommentarer
Linda säger:

Jag blir glad om du kommer hem tidigare med! :) haha

2011-07-30 | 22:19:36
Jossan säger:

FYYY DIG!

du får inte vara i stallet!!!!! :@

2011-07-31 | 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback