Dagens Träning



Tisdag
Maria åkte med mig ut till knas idag. Han va lugn och skön att pilla med men lite rädd för spruten idag?! hmm Aja han såg la spöken. Vi sadla och hade oss Sedan så började ja i vanlig tur att loongera honom i ett behagligt tempo. Hans svåra varv (höger) blev de lite stopp emellanåt men inget dumt. Han passade bara på när ja inte hade 100% fokus på honom.

Vi tog även lite galopp i vänstervarvet och sedan så började det roliga. Hoppade upp och hängde på han och vi gick ett varv va inga problem han va lite vinglig men de funkade. Sedan så hoppa ja av och maria slängde upp mig igen och vi satteupp helt. MYCKET beröm och klappar så klart och sedan så gick vi några steg (blev en halv volt). Jag hoppa av och hoppade upp igen och vi gick ett helt varv! Han skötte sig SUPER BRA och ja va supernöjd!

Maria tog en bild som ja tänkt pryda inlägget med min datorn verkar inte hitta mina bilder!?!

Kommentarer
Emma säger:

Va roligt att han accepterar dig på ryggen! :)

2011-07-12 | 18:58:47
Bloggadress: http://emmasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback