Året som vart i bilder

Tänkte göra en resume av de året som vart. Alltså Januari 2010 till och med Idag i bilder. De kommer här.

Januari 2010



Jag bor kvar i eskilstuna och har klarat av en termin på socionomprogramet. Träningen får som aldrig förr och mkt tid spenderas med rebecca!

Februari 2010
Mycket i skolan nu och tentorna ligger nära. Stora arbeten skall skrivas samtidigt som grupperna möbleras om.

Mars 2010

Träningen med aliss går som aldrig förr. Rebecca och hennes mamma hjälper mig med hoppningen och vi höljer ribban hela tiden. Både jag och tant blir allt stabilare.

April 2010


Ridningen lossnar rejält för mig och tant och vi börjar sätta den förvända galoppen. Jag hittar alla knappar och är så fruktansvärt nöjd över min finfina häst! Börjar dock tänka på planer att överge min fina vän. Vi startar även våran sista dressyrtävling LB1. Med helt okej resultat eftersom hon va superspänd!

Maj 2010

Världens bästa Aliss är inte min längre utan säljs till fantastiska Ylva! Hon hämtar henne efter en provridning och ja VET att de kommer få så himla bra ihopp. Mitt hjärta går dock i tusen bitar!


Juni 2010

Mkt händer! JAg börjar att tahand om världens bästa - Benny! Tror inte att det är sant att ja äntligen fått min drömhäst! REbecca kommer ner med Zita och firar midsommar i smögen. Jag och p får dock tillbringa natten på polisstation pga misshandel. Jag ovh killarna från falkenberg gör även en skitrolig resa över till helsingör!

Juli 2010
sötast
Jag och bästa tjejerna drar ner till falsterbo! vi har som vanligt skitskoj och kommer hem med för mkt. Jag sitter även upp på prins och vi skrittar ut tillsammsn!

Augusti 2010

Full rulle med prinsne! Jag gör min första trav med honom och han är genomsnäll! Vi lasstränar även lite och de går helt okej. Jag har även beslutat mig för att avsluta mina studier i eskilstuna och börja i borås. Favvoriten kastreras. han får även göra sin första löshoppning och tycker det är skitskoj!

September 2010

Bröllop mellan lisa och matias! Jag rider på prinsen som aldrig förr och allt går skitbra! Vi tar även våran första "galopp" och ja är så himla kär!

Oktober 2010

Hösten kommer och ja har fått hem min prins till borås. Vi står nu på BRS och ridngen går på som vanligt. Löshoppar och longerar, rider och har allmänt skoj ihopp!

November 2010

Jag rider till Bosse i två veckor och känner ridsuget på topp. Benny har fått sig en vila då padocken inte tillåter ridning utan sulor. Jag jobbar på med Biolighten i hoppp om att han ska bli bättre. Han stormnnjuter av den och vi kommer varandra närmare och närmare.

December 2010

Eftersom ridninge är stopp så övar ja och prinsen på spansk skritt. Han fattar otroligt fort och får använda sitt huvud lite. Jag åker även hem till stenungsund med honom över jul och han får träffa sina kompisar igen. Den 20 åker vi till Husaby hästklinik och får de sämsta beskedet som går att få...

Januari 2011

Värsta månaden i mitt liv! Världens finaste kille lämnar mig och ja hoppas att ja kommer få träffa honom igen... *snyft*

Februari 2011

Hela feburari månad är riktigt jobbig! de går inte en minut utan att ja tänker på min prins! I slutet av månaden lämnar vi kalla sverige och jag åker med familjen ström till Thailand i 2 veckor! Vi har en helt fantastisk resa!

Mars 2011

Början av månaden åker ja till eskilstuna och har världens bästa helg med Rebecca! Vi åker på tävling och har almänt skoj! Jag börjar även kunna återgå till de normala livet och fejar i stallet. Ut med de gammla och in med det nya. Tar även tag i kameran och fotar lite mer.


April 2011

Mkt som skall göras innan BRS hoppet, Jag och prins åker även till polen på en snabbvisit och har skoj. Rider även Maggan allt mer och känner ett stort sug efter häst. Får erbjudande om att köpa Graal till en bra peng men det visar sig att han inte får vara kvar med oss på jorden utan får träffa sin bästa vän Benny.

Maj 2011

Hör och häpna! Jag genomför min första hopptävling på maggan och gör TVÅ starter. skitskoj! BRS hopper genomförs och jag har jätte roligt. VI går även på bröllop mellan linus och teres. Livet leker!

Juni 2011

JAg får ett samtal och dagen efter så sitter ja i bilen påväg till skånes djupaste skogar! Några dagar efter de får ja ett till samtal av vet och kommande helg så hämtar jag min tredje häst! Twilit 2008. Sommaren är räddad!

Juli 2011
Har bara börjat men ja har hunnit med min första hejdundrande åktru på knas och vi har stort sommar bete. Vi får se vad måanden har att erbjuda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback