slut på jullov!

Nu har både jag och prinsen haft ett låååångt jullov så idag ska vi allt sättaigång lite smått. Ja sitter förnärvarande i borås och väntar att posten skall komma, fast innan de kommer ja åka bort till brämhult för att hämta med mig några balar hö till jr eftersom de börjar ta slut (IGEN!).

Sedan tar ja vägen om tre hästar för att införskaffa mig ett schabrak, har fortfarande inte bestämt mig! Åker efter de raka vägen hem och ska posta 3 brev idag. Sedan bort till skrutten.

Vi tar nog ett lungt pass idag kollar så att han har kvar alla kanppar och ev lite longering så han får springa lite. Har ja tur så kan tessan fota eller filma. Någon som interserad ???

Nej nu blir de off till och hämta hö och min bil blir smuttsig IGEN =(


Här har vi precis travat för första gången tillsamans med assistans från maria. Även första uopsuttna bilden tillsammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback