Sag 10 - Mina Rädslor

Oj de har jaq många! Något som kanske är lite roligt att veta för er är att ja är livrädd för pissemyror! Får panik om ja ska förbi en stack eller liknande.

Den största rädlasn av alla är att bli lämnad ensam, övergiven av kärleken(värst va massa kärlek ja pratar om!). Att dem som ja älskar mest kommer lämna mig, nu pratar ja inte bara resa bort eller säga upp kontakten utan lämna mig för att sola på de rosa molnen.

De är något som ja tänker på varje dag och blir lika rädd och lessen när ja får tankarna och försöker då sudda ut dem med något annat.

Eftersom mina nära betyder otroligt mkt för mig så är det det sista jag vill ska hända. Att jag blir den som blir lämnad sist.


min fina mamma som gör de hon gillar bäst på sommaren
Sitta i värmen bland sina grönsaker<3

Min fina pappa i en minigrävare som han njöt av att köra i säffle


Kommentarer
emelie säger:

Skulle vara jätte trevligt om du ville vara med i veckans blogg! kram :D

2011-01-10 | 16:11:59
Bloggadress: http://emmiesblogi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback