myspys

Va i Stallet förut (va onvanligt). Donade och hade mig. Har lagt märket till att benny har fått himla massa typ "rivrmärken" på täcket främst halsen men även några på rumpan och bogen. Har funderat längepå vad detta kan komma sig av, om han kliar sig såpas mkt och på vad och varför isf. Men untan resultat har ja kunna luska fram i varifrån dessa märken uppkommer  - Till idag!

Jag går i godan ro till haden för att han ska få mummsa i sig sitt vetekli å jo då står han med Graal över stängslet och båda står å rycker i varandras täcken. Ingen skada skedd och de har nog ståt så många dagar för både bennys och graals täcken är lite taikon. De har vart fall skoj på dagarna så man ska väl inte vara allt för arg på de små liven!

Jag hade tänkt att resna lite i dels min bild och sedan även garderob. Har hittat lite prylar som ja inte använder eller som rentav är helt sprilans nya som exempelviis ett par supersnygga läderridstövlar från HH storlek 38 N skaft, hööög dressyrbåge. Lappen sitter frotfarande kvar 1799:- Någon som behöver stövlar och är intereserad? budpå 1000.-? hör av er om intresse finns!

Jag har juh redan ett par som ja trivs som fisken i vattnet för de är supersköna (detta är samma modell och allt bara helt nya) Känner att ja kanske inte behöver ha ett par "tävlingsstövlar" dröjer nog ett tag innan ja kommer ut på banorna igen - men då jävlar då vinner vi allt! Hahaha

Världens finaste mule!


Någon tyckte bestämt att ja hade fööör mkt kläder på mig!


Kommentarer
Josefin säger:

Vilken söt häst! :D

2011-01-03 | 17:47:23
Bloggadress: http://josefinbjorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback