Hej allesammans! Jag har nu varit iväg i ...

Hej allesammans! Jag har nu varit iväg i brämhult och fodrat alls hungriga hästar! Möttes av en radio som stod och dåna ut musik, så hästarna har haft riktigt disco inatt. Det som väntar härnest är ett besök på infektionskliniken i Borås för min andra twinrix spruta. Känner mig lite småkrasslig och vet inte om man får ta sprutan då, får helt enkelt fråga. Efter de så tänkte jag åka bort till hööks och klämma på den där tröja. Se om den är något att ha eller ej. Tyvärr har inte mitt visakort kommit än så ja lever på ingenting vilket känns skitmysko. Typ som om man i inte har några pengar (har ju inte de eftersom ja inte kan ta ut ngt) VILL ha mitt visa NU!!!! Nej nu är de bog dax att byta om och åka :) kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback