Dag 7 - Min Bästa vän!

rent spontant känner jag att nä men det finns olika vänner inom olika "teman". Ja de ja menar är att jag exempelvis inte drar hästrelaterade frågor/problem med patrick utan vänder mig till Maria alias Blixten, Nikell eller Tessan. Vill ja lätta mitt hjärta så kan jag gå till patrick eller Johan. Jag vill inte ty mig till en och samma person för ja vill inte lägga mina laster på "samma plats". Däremot så trivs ja som fisken i vattnet med alla dem i min närhet.

Nä jag har faktist inget bra svar på denna frågan.

Maria - förstår mina vrickade tankar och har bra förklaringar på de ja tänker, man behööver aldrig känna sig dum i hennes sälskap, för de finns  alltid ngn som är värre ;) 
Tessan - jordnär och ärlig, förstår bra och säger ifrån direkt utan att mesa.
Nikell - Förstående människa och ser helheter även på lång sikt, raka och uppriktiga svar.
Patrick  - ja de vet  ni vem de e `=)
Johan - fruktansvärt go kille som man bara kan prata av sig hos och han lyssnar otroligt bra!

Aliss -  Var den bästa lyssnaren, lite sämre på att ge tips å råd dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback