Dag 14 - Det här saknar jag

Oj! ja just nu så är det väääldigt mkt. Fast det jag saknar mest måste nog vara Rebecca, Maria, Aliss och farfar (inte skrivet i någon ordning utan saknar alla lika mkt).

Rebecca - är någon som kom in i mitt liv väldigt fort (och försvann nästan lika fort tack vare min flytt). Hon va som en storm som kom och rörde om i grytan och jag tackar henne för de! Vi har nu de senaste dagarna pratats vid mkt och ja älskar de! avslapnad ärlig och konkret! Kommer med bra synpunkter och tips!


Maria - även kallad blixten! känns som en evighet som vi sågs och inte minst pratade och umgicks fast de va 21 november sist ja fick krama om dig, gråta med dig, skratta med dig och vara med dig! även henne tackar ja för sin ärlighet och omtanke. Mitt gående hästlexikon! Vill så gärna att du ska komma hem nu! Agusti känns så avlägset och november känns som en evighet.

tänkte senast på amria för några minuter sedan då ja va lite småsugen på att ta och sola lite.

Saknar även mina naglar!

Aliss - även om de inte märks så saknar ja min toktant mkt, speciellt nu på vintern! Vi hade så grymt skoj förra intern i snön och alla våra rejs och knapparna som vi fann tillsammans. Du lärde mig mkt och du va min första egna häst de bästa impulsköp ja någonsin gjort! Hoppas att du får massvis med äpplen av ylva!



Farfar - gick bort för några år sedan, känns som de va igår som jag kramade han och vi satt och titta på westernfilm tillsammans. Älskade att lyssna på hans berättelser från kriget och om sin pappa (som va ryttare). Han va en kärleksfull kar av hjärta av guld! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback