Planera bättre

Måste börja planera mina dagar bättre  för att få ihopp allt nu känns de som. För att se hur många bollar ja kan ha i luften krävs det att ja återgår till den planeringsnarkoman som jag var för något år sedan. Planerade jag allt så fick jag det till att funka. Ska ja börja jobba (som ja vill) så är det dags att få dagarna att funka!

Ska sätta mig i morogn några timmar med både matten och fysiken. Följt efter de så blir de jobbsök och även kontakta komunen här i borås. Jag ska även ringa hem så ja kan be pappa ladda min kamera och så blir de till att städa sovrum och hall.... igen. Försår itne hur vi kan grisa ner så mkt här hemma.


Kommentarer
Josäfin :> säger:

sv: Åh tack :D



Jag använder mig av Adobe photoshop CS5 & om jag letar efter någon speciell kod brukar jag gå in på www.designadinblogg.se (:

2011-02-06 | 21:10:55
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback