Ej redo...

Allt har hänt så fort, Jag och Jr skulle aldrig skiljas åt men det blev som det blev. Jag ska berätta när ja känner mig redo att göra detta. För ja har inte bara mist min fina häst utan även min bästa vän! Han som lärde mig så otroligt mycket och lärde även min mamma att inte vara rädd för hästar.

All stress och spänning som låg kring och var/är har nu även visat sitt rätta jag på min kropp i form av fruktansvärd huvudvärk och yrsel jag är nu inne på min 4 dag i rad med detta. Jag mår med andra ord inte kanoners.

I efftermiddag idag ska ja försöka få tankarna på annat och hjälpa en vän med sin häst. Kanske äntligen kan få bärt in mitt skrivbord som åkt tur och retur från borås -stenungsund ca 10 gånger nu.

Ja försöker svara så gott som möjligt på era komentarer. Tack allesammans för fina stödet!


första bilderna på mig och jr tagna då resan började den 4 juni 2010


Kommentarer
Patricia säger:

Förstår att det hänt något tråkigt :-( massa kramar



Men det är helt underbara bilder du har lagt ut i bloggen sååå vackra....



Så krya på dig och kraften kommer tillbaka... kramar

2011-02-01 | 14:15:12
Bloggadress: http://www.tva-gardvarare.com
Sanna säger:

Tänker på dig Carro!

2011-02-02 | 12:58:46
Bloggadress: http://sannanilssondressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback