Vackert...

Va inne på ja ni vet den kända hästbloggen och såg att de hissade BR träns. Jag kom då på att ja förra året fick syn på det rundsydda i en hästtidning men kunde inte hitta det någonstan på nätet. Blev väldigt sugen på att köpa det då de höll "mina" kriterier på hur ett rundsytt skall se ut.

Nu idag när ja hittade namnet fick ja även ideen att maila en tjej som tar in saker ur BR soritmentet och tränset skulle gå på ca 1900. Jag hade hoppats på lite midre faktist. Har inte klämt på det och vet inte hur BR är i sina läderkvaliteer men ändå. Min plan är ju att Willes tränings och tävlingsträns ska vara ett OS rundsytt med vit padding så ja jag får nog hålla i pengarna och införskaffa mig ett till sommaren.


BR´s träns


Tränset fast med vit padding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback