Lite nytt, fast gammalt...

Jag va ju som sakt i ullared för sådär görlängesedan och fyndade mig ett stalltäcke till herr Knas som ja suktat på sedan ja jag köpte Aliss egentligen. Det är ett stalltäcke fron Back on Track och ja har linte köpte de pga ja helt enkelt inte velat lägga dem stora pengara på de då de kostar några kronor.

Så kom ja över de på ullared för mindre än halva priset. nypris är 2899.- men dem sålde det för otroliga 1200.-!! Gick länge med det i korgen tills ja bestämde mig för att jo jag köper de. Jag har som sakt klämt på det i några år. Knas passade som ett smäck i det och jag har nu börjat använda det varje dag denna veckan i 30 min efter borstning då det är det som rekomenderas. Jag är glad och Knas, ja de är bäst för han att han med är kglad!


Kommentarer
linnea säger:

Visst är de underbart att Gekås har så bra priser på BoT :D Jobbade där i höstas så fick 15% rabatt på hela sortimentet så jag betalade inte mycket för mina BoT-saker jämfört med vad de kostar i andra affärer :)

2011-12-10 | 00:36:22
Bloggadress: http://lbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback