Idag - ett steg bak

Ja bara för att de gick så äckligt bra i går med klicken och bena så skulle de gå sämre idag. Jag tänkte jag skulle höja kraven lite och tog fram hammaren. Kans började vispa direkt så sedan va det bara att börja om från början med hoven. Klivckade när ha nslappande av i benet och ställde sedan ner det.

Måste helt enkelt ha med mig någon när ja gör detta för det är svårt att hålla i klicken, morot och hammare samtidigt OCH sedan ge han moroten. Nöjde mig sedan nr han va avslappnad och tog upp benet lugnt. Ska be linda ta upp hans ben i morogn med så hoppas jag att han lyder.

Idag har ja även haft sjukligt ont i ryggen. Jag kan inte sitta i soffan för att de gör så ont!!! Hoppas på bättre i morogn.

I morgon ska ja även utmana knas lite mer i klicken, tänkte köra lite sidförande arbete från marken och se om han fattar det. Blir många morötter att skära upp. Kanske kan be linda filma lite så kanske ja kan lägga upp de här...

nej nu ska ja fortsätta titta på favoritfilmen -  Den gröna milen...


Ge mig sommar och korta armar!!!


Vill ha sommar nuuuu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback