dumma mig...

Tog med kameran till stallet för att ta lite bilder till bloggen. Men  kameran ligger kvar i byxorna som är i stallet. Så himla bra av mig TJOHO!! Suck inte först gången. Tänkte dessutom på att ja inte skulle glömma den, men så kvällsfodrade jag och ja där glömde ja den.

Va mysigt att stå och pilla i stallet idag. Tog och pysslade om knas mycket idag. Han fick grönsåpade ben då muggen kommit tillbaka och så tog ja även och gjorde rent såret i ansiktet. Tyvärr så såg de inte så fint ut och han kommer vara deformerada på den sidan hela livet. Blåsprayade lite småsår här och där och även pälsglansade han.

Tyvärr så kommer inte bilderna fören i morgon. Ja hade ju även som plan att sätta igång han men efter att ha tittat på väderleken och de ser ut som m de kommer snö och minusgrader så börjar jag att överväga om ja kanske ska låta han vila lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback