Dålig samvete

Har så himla dåligt samvete, jag brukar ÁLLTID ägna tid åt knas varje dag och de brukar alltid vara noga borstningar och lite pussar som ni vet. Nu de senaste dagarna så har ja haft så himla mycket att göra så de har bara blivit snabbborstningar och inte så mycket kelande! USCH på mig!!

i morgon så ska han få sin tappsko och så ska de även frisera manen lite, den börjar bli lång nu och sedan ska ja om de inte regna ta och longera lite för att sedan få myyyyycket uppmärksamhet! Mamma kommer även förbi med pappa så de kommer bli endel kliande. Ska även köra förbi affären och köpa några äpplen till han tror ja med. Han brukar alltid få morötter i maten men dem tog slut häromdagen och idag kom ja på de försent och affären hade redan stängt. Typiskt!

Jag fick vartfall gjort klart fonderkrubborna till hgen och dem ser ut att användas flitigt. Jag och Maria borde även ta och fylla på med mer grus snart med då de har regnat så in i bänken mycket så de har blivit lite gegga över de hela. Dock mycket bättre än innan!

Ja måste säg att knas börjar bli så otroligt fin i kroppen så de finnsinte! min fin fina lilla herre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback