Spooks - ett villhabegär!

Jag hade aldrig hört talas om märket fören de kom till hippson. Det ända ja fattade tycke för där var en piké. Men så åkte ja till falsterbo och då fanns självklart en heeeelt moter med bara dessa fantastiska kläder! Mitt villhabegär blev stort! De fanns egentligen bara två nackdelar med kläderna de första som många kan gissa var självklart priset och de andra v aja nästan lite besviken på. Jag provade deras piké och tyckte att passform och utförande va kalas MEN materialet kändes så himla billigt!

JA tycker att pikén fortfarande är toksnygg och västen och fleacen men ja gillar inte att den känns billig. Västen provade ja änns inte för ja viste att min plånbok kommer att göra slut med mig isf men ja provade fleacen. Ja den va snygg även på men har för mig att ja fick ta en görstor storlek! Inget mig emot så sätt de ska sitta bra men änd+å lite konstigt att storlekarna inte passar överens med de vanliga måtten... Vart fall kommer piken i annat material så kommer den va hemma hos mig och får ja nu bara möjligheten att prova en fleace till så tror ja den även är mitt nästa inköp!





Kommentarer
Emma säger:

Pikén är verkligen jättesöt! En sån skulle jag också kunna tänka mig. :)

2011-08-24 | 13:10:34
Bloggadress: http://emmasgarderob.blogg.se/
Sofia - Vinn en ziperall på min blogg! säger:

Kikar in o önskar dig en fin kväll :)

2011-08-24 | 21:36:37
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback