SÅÅÅÅÅÅ nöjd!

Jösses va nöjud jag var över knas idag!!!! började med att lstträna som vanligt. Idag va mellanväggen ännu närmare mitten men inte helt. SÅ mitt upp i allt fick ja för mig att testa om han kunde lasta sig själv. så ja började med att gå med på lämmen men stannar innan ingången så att säga oh sedan smackade ja bara på han lite extra och dra på trissor han fatta direkt! Gick in och åt sin mat medans ja klia lite på rumpen och sedan fick ja backat ut han försiktigt med (jag står fortfarande kvar ute) han stannar i hljd med mig på lämmen och sedan så utan förvarning så traskar han in igen! han va så himla nyficken på transporten idag så de va bara att ja häpnade!

Jag testade sedan några fler gånger då ja stod på sidan av lämmen och de funkade skitbra de med! han visste direkt vad han skulle göra och hur han skulle komma ut! Med det är klart han fick äta sin favvo mat där inne men ja vill ju ändå förstärka att de är okej att va inne i transporten och att de är skoj att vara där!

I morogn blir de samma övning men ska försöka göra de lite smalare och går han på då med så sätter ja ev på bommen bak. Vill inte göra de för snabbt för han men ja är sååååå himla nöjd och stolt över min lilla prins!!!

De ända som är tråkigt är juh att ja inte har egen transport och kan öva på sedan när vi kommer till borås =(  men de kommer la nåogn gång i livet det med.

Idag har ja vart effektiv med. Gick upp redan 730! och fick stå utanför gretas bageri och vänta på att dem skulle öppna. Innan de tog ja en tvätt åkte till jobbet med tårta och fick pratat med gubbsen + chefen. Roligt att dem vill gärna se mig där redan nästa sommar och de ser ja sjukt mkt fram emot! Trivs så himla bra där borta!

fick även städat ur mitt skåp och lämnat in nycklar och allt så nu är de bara paserkortet kvar.

Efteråt så åkte jag upp till Lyckans går och träffade min Sofia! Ni kommer nog inte ihåg henne men hon hjälpte mig med Biolighten och ja träffade henne i borås. Så himla go tjej! Vi + marlen och klara (om ja inte minns fel) satt och diskutera lite koncept och liknande. Ska troligtvis upp och fota tjejerna när de rider så de har några bilder! SKOJ! Vi satt och pratade om ALLT värkligen ALLT! så himla härligt att vara där och få träffa sofia igen!

Efter de så tog ja en snabbis på torget och åkte hem och tog en till tvätt. Sedan har ja varit i stallet HEEELA kvällen + em.

I moron kommer hovis och lotta igen. Ja ska även traska över till sören och betala hyran och sedan så blir de att städa lite i stallet igen. Ska plocka upp spånet som är kvar och ta resterande väggar. Ska även försöka få ihopp mina grejor som är i stallet och börja småpilla lite med det. Vill ju göra så lite som möjligt på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback