ouff!

Ja idag så hadde jag några samtal framför mig att göra, dem gick dock mindre bra eftersom ja lyckades taima in fel telefontider. Så de blir till att ringa i morgon igen.

De soms tår näst på tur i min to do list är att gå ut i garaget och RENSA! de ska städas ut ur skåpet rejält. Eftersom de börjar välla ut saker där bara man tittar på de mer eller mindre. Inte kul. Sedan blir de troligtivs att köra lite saker till tre hästar och kanske tvättar några täcken med vilket hade vart wonderfull!

när ja ändå kommer vara i kunälv så tar ja självkart en kik förbi min fina pappa på jobbet och ser vad han har för sig.

Efter de blir de som vanligt stallet. ska se om ja får hjälp idag med knas annars så kanske ja lasttränar lite. Sedan blir de självklart att rida mäggs! Va så otroligt skoj att rida i går att de bara suger i kroppen! Om hon inte blir såld så kommer ja förhoppningsvis att rida henne även när ja kommer hem till borås. skoj att kunna hållaigång sin träning på hästen så inte kroppen glömmer hur man ska göra!

De är även lite ruggit väder så man börjar märka att hösten är på G. För mig är de både bu och bä. Skoj med hösten är att de blir mysigt och man får på sig fina höstkläder. de tråkiga är att de blir mörkare och mörkare, kallar och kallare och framförallt blötare!

Nej nu är de dags att börja lite tror ja allt. Har med mig kameran så de blir nog några nya bilder idag med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback