ny start

Ja nu när operationen är gjord och ja mår så bra som ja gör så ska även "nya livet" börja. Har bestämt mig att ja är trött på vad min våg säger och hur spegeln framställer mig så nu ska de brännas FETT!!!

I söndags var ja ute på en rask powerwalk på 1 h 16 min promenerade 7.41 km. Måste säga att ja va mkt nöjd över mitt pass. Fick även sprungit några meter. inte många men några.

Jag har även börjat att käka GI så får vi se hur fort detta går och hur länge ja klarar av. OM ni är intereserade så kan ja göra en utvärdering dagligen på mat och motion. Eller nä ja tror ja kommer lägga till denna delen i spalterna till höger. Den som vill få följa de. Men varje kväll eller följande dag utvärderar jag min mat och motion!

Mitt mål är att förbränna endel fläsk som sakt men främst att få den kropp ja gillar. Jag är ju medveten att muskler väger mer än fett så vågen kan vara missvisande men jag ska försöka. Helst hade ja vetlat bränna ca 15 kg men blir ja nöjd med min kropps utseende eller hu man ska säga så nöjer ja mig med de. Bara ja är glad och inte flötig!

Gör ni något med era kroppar eller är ni nöjda? Jag har aldrig vart i detta dillemma egentligen utan de har kommit med all stress nu.


Kommentarer
Emma säger:

Va duktig du är! Visst är det skönt när man väl kommer igång?!

Jag är både nöjd och missnöjd med min kropp. Nöjd eftersom jag inte tycker att två graviditerer har satt allt för djupa spår och jag inte lagt på mig allt för mycket vikt. Missnöjd är jag såklart med degmagen som liksom kommer på köpet med bebis och att jag är i så dålig form rent allmänt.

Men hård träning och diet får vänta tills jag ammat färdigt. Planen är att amma i 6 månader, så tills dess blir det nog bara promenader som gäller. Och såklart att inte äta allt för mycket onyttigheter

2011-08-10 | 10:07:35
Bloggadress: http://emmasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback