Lördag

JA igår så åkte ja hem fårn borås och tog en sväng förbi my one.Tyvärr så hittade jag inget skoj utan bara en flughuva, med andra ord inget roligt alls.

Ja åkte hem efter de bort till välrdens finaste knas och pussade och gav han en låååång borstning vilket behövdes. stod och pussade på han med och så fick han självklar sin goda mat med och stod och slabbade med den länge så ja passade på att röja och städa lite.

Efter stallet så åkte ja hem och fixade inför kvällen för vi var bjudna på grilkvällsbröllop.

Vid 1530 tiden så kom anna och vi åkte och provred en häst ute på tjörn. Jag fick även hört mig för lite ang de där ja inte riktigt än vill berätta. Hästen anna provred va superhärlig lugn och go 6 åring som va dressyrutbildad. Blir nog några fler provridningar så får vi hålla tummarna.

Efteråt så va de hem för mig och byta om fort och sedan sätta mig i bilen som styrdes mot Fotö. Jag hade 1 h på mig och gps en sa 1 h och 35 min med andra ord så gick inte min plane helt jämt ut. Men hade det inte vart för den skittna färgan så hade ja hunnit fram på 1 h.

Försökte även ringa patrick sådär 100 gg för att fråga om vägen men han vääägra svara och anlednigen till de va (1830 kom samtal från han) att han kom precis från gymet!!!! Någon hade med adnra ord HELT glömt bort bröllopet! sedan så fick han även otur med färgan så ja han blev lite sen.

Kvällen va trevlig och maten va grillad och mkt gott. Vi fick tyvärr avvika lite tidigare än resten då patrick skulle börja jobba och mitt huvud började bli trött.

Ska se om ja kan få tag på några bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback