Lite om idag.

JAg och morsan drog till orust där hennes blomsteraffär låg och jösses vad vi hittade fina saker att plocka med oss hem och de blev inte bättre när de sa att de va 50% på de mesta vi valde. Så de blev mig en lite dyrare resa hem än vad jag hade trott på.

Sedan va de dags för vaccination för knas och Limpan. Känndes sådär bra när vet säger att "ja ringer när ja är på väg" och så ringde hon och säger " ja svänger in på den lilla vägen nu och de är ngn som vinkar till mig är ja rätt då?" ja hade 2 min på mig att åka bort. Men de gick bra och fram kom ja i tid.

Efter våran lilla tripp så åkte jag och tessan bort till Linda och satt där och tjöta en himla massa. Jos och hennes pappa kom för att hämta orion och jag och linda lasta på han som aldrig förr. de gick på typ tre röda. Kan säga att ALLA va snopna, han som annars kan stå i 4 h och INTE vilja gå på.

Efter de så va de lektion för duktiga Magdalena. Vi började med att fixa och dona och ja de va inga problem så gick vi bort till gubben och maggis va så duktig så. Magdalena testade på de där med att svänga och styra och bromsa och de va inga problem alls! så vi körde lite trav och ja de gick inte helt rakt alla gånger och så men de va sjukt duktiga. Vi galoperade även på linan och ja magdalena hade lite vårt att komma ner i sadeln men ja hon fega inte! Stor eloge till madam!

Tog lite bilder under dagen å de kommer här!


Limpan och Tess

Prins

Vill inte ut...

Gott

Världens bästa skrutta!

här spenderades min eftermiddag!

Mio tvättar fötterna och Kiara dricker...

Maggan på Maggan

Så himla duktiga! (ja bilden är tagen i heeelt fel ögonblick)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback