kan inte bestämma mig....

Eftersom hösten nu nalkas och efter den kommer vintern i en himla fart så har även höstmodet börja droppa in även i ridsportsbutierna. Hv polo har kommit ut med massa fina saker och vissa lite mer smaklösa. Ingen har nog missat de där guld och silverfärgade schabraken. Jag kan dock inte bestämma mig om de är snygga eller inte. Tittar man bara sådär på dem så ser de inte mkt ut för världen men ja tror nog dem kan va fräcka när de ligger på en häst.

Ja har inte sett de  på någon häst än men hade gärna velat. Sedan undrar ja även om de nu inte är så att de glittriga tyget är en aning strävft och stelt, kan inte vara skönt för hästen eller bra för sadeln isf? Endel glittriga tyger ha ju tendensen till att vara lite som sandpapper om ni förstårt vad jag menar. Vi får hoppas på att HV polo har tänkt till. ¨

Är de någon av er läsare som har detta och eller vet vart de finns bilder när de ligger på en häst?



Kommentarer
Linda säger:

Nedu carolina, låter som att vi måste bege oss till Jönköping och undersöka hur dom ser ut irl :) behöver mer pälsglans också, nu när någon haft kli i fingrarna i stallet

2011-08-22 | 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback