Passerat revyn

Helgen har precis passerat revyn och jag är hemma i borås igen. Eftersom jag inte hade med mig datorn så har uppdateringen vart värdelös som ni har märkt och de där med tidsinställda inlägg hade ja inte en tanke på innan ja åkte så FÖRLÅT.

Vart fall helgen som var spenderades med tessan och hennes mamma på fredagen vi drack bubbel och pratade massor. Jag fick höra lite barndomsminnen som tessan hade och vi tre tjejer hade de supermysigt.

Lördag så åkte ja och hällsade på linda, vi satt och tjöta massor och gottade oss allmänt i solen med. Man har aldig tråkigt när man är med den damen den säker är säker i vart fall!

Jag och mio tog och borstade länge på hennes ponny Jolly. Som ser ut som en hårboll än häst! Sedan så tog jag och mio oss en lite tur upp mot kullen och även lite trav på snälla jolly. Vi, läs mio gjorde "jorden runt" och vi skriva några steg baklänges med. Sedan hade mio allt hästhår på rumpan och jollan lite mindre på ryggen =)

Kvällen spenderades med mamma och pappa. Vi kikade på film och åt även god mat.

Söndag så hängde jag med en vän på provridning, träffade några gamla komisar där och även nyfunna vänner=) PRovridningen gick bra och vi stod och tjöta länge.

Efteråt åkte vi till linda igen och lämna lite saker, jag och mio tog oss en ridtur på jollan vi red faktist in i skogen en sväng och sedan fick dem även "hoppa" över en liten gren. Hon gjorde de superbra och barbacka dessutom!

Käkade sedan skitgod midda hemma med mamm och papp och vi satt och tjöta massor.

Nu är ja hemma igen som sakt och kvällen lär nog inte bjuda på så himla mkt mer.

Om ni villl så kan ni få en liten bildbomb på mio och jolly och kanske lite annat smått och gott

Kommentarer
tessan säger:

haft en supermysig helg! kommer snart och hälsar på dig in the "big city!!" / tessan !

2011-04-10 | 21:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback