lösvblåsarjävel

Jag fattar inte varför fastighetskötaren bara MÅSTE stå med lövblåsaren i högsta hugg kl 7 på morgonen utanför mitt fönster?! När denna va klar med sitt blåsaden vid 10 tiden så gick patrick telefon igång och ville inte va tyst. Sedan så va de grannarnas tur att väsna genom att hoppa upp och ner i sin lägenhet och som grädden på moset så kom patrick in och började jobba sig. Allt detta visar att min morgon va HEEEEELt underbar.... Eller kanske inte!

Det som står på schemat idag är att vi strax skall pysa iväg till gymmet. Kör ett pass där och efter de så ska ja gå till sportlife och kika på lokalerna och eventuelt lösa ett medlemskap. Skönt då ja kan börja träna på egen hand men ja de hade vart skoj att gå ner med någon med.

Sedan så ska jag sätta mig ner lite och fixa lite "tråkigheter" så räkningar och liknande. Ska även försöka få tag på tessan och kolla om hon har sökt skola i borås! Fatta skoj de hade vart om min fina Tess kom hit! ASÖM!

Fick även ett sms av ML och hon undra om ja kunde ta Colin i morgon vilket ja självklart kan göra! Så i morogn får ni uppdatering på vad jag hittade på med honom och de blir äcen några bilder om ni så önskar?

nej nu blir de att fixa och klä på sig inför gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback