WOHO!

Igår så va min kära maria hemma hos oss, Vilket resulterade i att jag blev väääälidgt mätt på glass, samtalen handlade enbart om storleken och tekniken och nu är ja även mmörkhårig MED bonda fläckar/ränder tack vara någon som inte va så duktig på de där med massera in färgen!

Det var även tänkt att bli bilder på när ja red igår, maria hjälpte mig att bli longerad i trav. Tyvärr så var inte fallet så utan hon tjöta mest och vi gömde kameran i fickan =).

Idag så har ja införskaffat mig en Wacom alltså en ritplatta. Ska bli så hima skoj att få börja jobba med psp igen och nu med min lilla platta =) Får se vad ja kommerfram till, kanske lägger ut de här!?

Bonusbilder

Prins avnjuter sitt lunch i solen med ett gosigt täcke!

Skönt att både Benny och Aliss har samma storlek på täckena...


Kommentarer
lovisa säger:

hej det låter jätt bra tycker jag , jag han inte ta några foton i dag :(

men orkar du vänta i en hel vecka till? (tills nästa fredag)

för annars kanske jag kan åka upp till stallet på söndag.Men då blir det inga bilder när jag rider.

Utan bilder på hästarna när dom står i sina boxar.

Du får bestämma ifall du vill vänta eller ha dom snart.



tack på förhand:)



tack på förhand.

2010-10-15 | 21:33:29
Bloggadress: http://magnussonlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback