today

Ja i stallet så vad de behandligng av halsen idag. Upptäckte även att han lyckats få ett litet sår vid hoven. först så behandla ja med blåspräj. Men så stod ja där i godan ro med min biolight och tja kom på idéen att varför inte testa där med så sakt och gjort så körde ja programet wound (stavning?!).

Jag och tessan kom på typ världens bästa ideée. vill juh åka hem i helgen men hade ingen som kunde ta hand om jr så ja nu bor ja juh i borås så ja slänger in han i bagaget och tar med han så enkelt var de =). Tessan kommer nu i kväll och vi donar med allt så åker vi till morgonen.ska bli massa skoj dels att ja får rida riktigt fre,lör och söndag. Eftersom ja slarvat lite med ridningen i veckan men de har faktist varit dåligt väder.

Fick även tummen ur och mätt hur stor käft jr hade och de va 12.5 så hade ett bett i de. satt sedan på bettringar på sprengerbetet så får vi se vad han säger om de. Ska testa i morgon. Blir säkert kanske lite bättre bilder på oss då ja placerar kameran i tessan nävar så hoppas vi på att hon knäpper av något bra.

Sedan bestämde ja mig även för att testa mina träns på honomo har testat alla utom de ja brukar rida med och hans blivande tävlingsträns men de är hemma så de blir lite svårt. Får se om ja kanske kan ta och testa i hegen. Konstaterade i vart fall att han är väldigt bred uppe vid öronen och pannan men vääääldigt kort i huvudet. testade aliss tävlingsträns på och ja kortade nosgriman 2 hå men behöver korta typ 4 till men de hålen fanns inte. Så det blir till att göra nya =)

 






Kommentarer
caroline säger:

SV menar du Scapa schabraket? Isåfall kommer jag sälja det i bloggen:)

2010-11-01 | 22:22:50
Bloggadress: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback