Tjopp!

Har idag varit i skolan och haft våran första fy lektion med en ny lärare, känns sådär bra då läraren bröt väldigt mycket och pratade väldigt tyst. Så detta kommer bli en utmaning.

Efter skolan åkte ja till Jr då marita skulle komma. Tyvärr så var hon sen 1,5 timma så vi stod och vänta och mös rätt länge. Hon sa inget som förvånade mig direkt. Han hade låsningar hela bak och typ "nackspärr" släppte på de som hon kunde släppa och så fick vi även en behandlign "avslapnadnde" samt ngt bra för magen. Då han har fått lite skorpliknande utslag på halsen.

Hon tyckte de inte var något konstigt iochmed att han flyttat och fått ny kost och liknande så vi ska balancera upp magen för han med.

Ny tid bokades in den 19 November och sedan så tippsade hon mig även om husabyklinik. Så ca 2-3 veckor efter närsta behandling så skall vi åka dit och kolla läget på lillkillen om de hittar något. På Ett sätt så vilja att de hittar något för då vet man vad det kan vara och behandla de (förhoppningsvis om de inte är pålagringar för då är de typ kört). Samtidigt som ja inte vill för e de pålagringar så är de kört usch hur ska ja då klara mig utan min skatt!!!

Nej nu ska ja itne tänka på det. Det blir även en ny plan för veckans utformning så denna veckans veckoplanering stämmer inte riktigt.

Självklart han vi ta några mysbilder i väntan på kinestiologen här är några.

Bonusbilder
 
                                               Min Fina skatt! Vad ska ja göra utan dig?!


Det bästa som finns!


Kommentarer
Anonym säger:



härliga kort på dig och myskillen !! // Tessan

2010-10-26 | 16:02:04
Carolina :) säger:

Riktigt söt häst måste jag säga :D

2010-10-26 | 22:11:24
Bloggadress: http://calbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback