Bläff

Gick upp tidigt idag då jag hade fodringen. Va som vanligt supermysigt att gå dit och mötas av morgongnägget. Blev även rätt mysigt när regnet stod som spön i backen och man själv va inne i stallet och höra alla hästarna mummsa på höt. Dock mindre mysigt när man skulle gå ut med alla och de ösregna...

Nu sitter ja med kemin, skall även iväg till stallet sedan vid 7 tiden igen. Ta in prinsen och pussa på han. Min andra prins ska iväg med jobbet ivkäll så ja sitter här aldeles ensamen. Rätt så skönt ibland..

nej nu ska ja sätta på tre tvättmaskiner, en disk och så ska jag laga mat! Hoppas att man fått bilder på jr som bänis sedan av tessan när ja kommer tbx till datorn.

So long!


Kommentarer
Fanny säger:

Otroligt söt häst. Mitt hjärta smälter alltid för hästar med annorlunda färg eller täcken :D

2010-10-07 | 18:17:44
Bloggadress: http://absolutffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback