Bästa texten!

Jag va litenyficken på bennys namn alltså Bugsy Malone. Jag trodde att de va ngt annat men fick läst till mig att "Bugsy Malone" är en brittisk musikal från 1976. Busgy hjälper gärna gangstekungen Fat Sam för att få vara nära en Blousey som är sångerska på hans klubb.

Detta fick mig att inse att om de finns en musika kanske de även finns en sång. så ja googla de och fick fram en text. tyckte den va lite rolig här får ni den.

He's a sinner
Candy-coated
For all his friends
He always seems to be alone
But they love him
Bugsy Malone

A city slicker
He can charm you
With a smile and a style all his own
Everybody loves that man
Bugsy Malone

Hot-headed Bugsy makes his mind up
Don't mess with Bugsy or you'll wind up
Wishing you'd left well enough alone
He's a man, a mountain
He's a rolling stone
And when he' II leave you
Sad and lonely, crying
I couldn't say, but it's known
That everybody wants that man
Bugsy Malone



Kommentarer
Emma säger:

Hihi! Kul! Tror att den musikalen finns filmad. :)

2010-10-29 | 16:48:08
Bloggadress: http://emmasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback