tvätt.

Gjorde ett inlägg förut när jag tvätta men det gick sådär bra för när ja skulle posta de så stängdes allt ner. Tråkigt. Det jag skrev då var att jag hade några tvättar kvar och sedan skulle jag åka till Jr.

JAg har nu inga tvättar kvar och har vart hos Jr. Tog mig en promenad med honom och fick sälskap av indy och ida. Blev bara en kort sväng runt åkern typ. I morgn är planen att rida ut med henne på bosse och efgteråt ta en promenad runt kyrkogården, vilke ska bli massa skoj!

Jag ska ta in collin och lina ikväll och hade ett täcke på tork så då tänkte ja att jag skulle åka till stallet igen vid 6 tiden igen och ta och rida bosse samt biolighta benny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback