Tretorn Advance

Asså jag är  lite småsugen på denna fula stövel just av den anledingen att den är mjuk, någorlunda vattentät och så behöver man inte "rida in" den. Frågan är hur är det med värmen på sommaren, andas den ngt eller är de som en gummistövel? och hur är de med värmen på vintern håller den någon värme eller är det lika dant här att den är kall som en stövel?

Jag är helt klart bestämd över att det skall vara den svarta och ingen annan färg om jag bestämmer mig för att köpa den. Måste dock även bara säg att deras nya modell falsterbo GT är riktigt ful! Gillar den inte över huvud taget. Usch nej tack.

Sedan är det juh även så att tanken är att Jr ska bli dressyrponny så ja ska ha dressyrstövlar och cavallos är helt klart snyggast. men nu så känns de inte så jätte aktuellt. dels dyra, dels rider ja bara max 3 dar/v och dels ingen "ridautstövel" och inget man hoppar i.

Mina stövlar som ja har nu har ja haft i snart 3 år och har lagat  båda kedjorna och de kostade hela 700kr från hööks. Så det är kanske dags....





Kommentarer
nathalie! säger:

ååååh, jag har velat ha de första stövlarna i rött! för att sticka ut lite! ;)

2010-11-18 | 22:33:03
Bloggadress: http://nathaliesafko.blogg.se/
Becks säger:

Jag har köpt deras comfort för 1000 spänn:P Gråa. Sköna att rida i direkt :)



Mengmeng

2010-11-18 | 22:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback