Träning

Ja då har man varit i ett visst gråtts hus gym. Träffade trevliga joki som försökte visa mig hur deras gåband funka men det gick inget vidare. Snälla Mathias har tagit fram ett litet schema för mig som ja nu ska köra fram till Nyår så ska vi se vad som blir av.

Övningarna kändes lätta och bra, inget som ja kommer att tröttna på direkt. M tyckte även att ja gjorde övningarna bra vilket var skoj. Vi gick igenom alla maskiner och hur och vad ja skall tänka på när ja kör. Villket nu innebär att mina svagaste muskelgrupper känns av lite. 

Jag fick det även bekräftat för mig att jag är starkare i min vänstersida vilket gör att jag har en oliksidig ridning. Dax att träna upp det å bli bättre i båda varven.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback