tidig julklapp till...

ja idag blir det iväg till net on net eller mediamarkt för att införskaffa mig en tidig julklapp till kameran. Ett större och snabare minneskort samt en självutlösarfjärkontroll. Ska bli najs. blir lättare att ta kort på mig och jr tillsammans då, iochmed att ja inte behöver springa från kameran med häst och ställa mig framför. är även grumt sugen på att köpa en ny kameran. Just nu sitter ja o fotar med canon eos 400D som e helt okej. JAg saknar dock en himla massa funktioner och därför vill jag gärna ha eos 60D vilket inte hade varit helt fel.

någon som är intereserad av att köpa mitt kamerahus med 2 GB minneskort? kameran är i bra och mkt fin. hör av er!


Vill ha!


Kommentarer
Stallet <3 säger:

Stallet e livet, livet e stallet.

Ps. din hest e zöt hih :)

2010-12-19 | 00:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback