sonow

Ja asså de kom lite snö och de va juh det jag ville men ja vill inte att de skulle småregna till de heller. Det innebär att de är plusgrader ute och det i sin tur blir styltor på hästarna vilket ja inte är ngn större fan av.

De kommer inte bli ngn uteritt med jr idag eftersom han varken har brodd, skor eller snösulor. Vill inte riskera att vi ligger i diket och ålar oss. Och bosse longerade jag i går och han fick springa fritt och skutta lite. Han behöver ut och röra på sig idag men ja vet inte riktigt vad ja ska våga mig på då han inte har brodd eller snösulor. Vi får se de kanske blir en promenad till hand.

Blir juh heller igna bilder då de dumma regnet är i vägen!Suck inte min plan direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback