Jag och Patrick

En liten utfyllnadslista om mig och prinsen.

Du är tillsammans med? - Patrick Håkan Ström
Hur gammal är han/hon? - 24
När fyller han/hon år? - 30 Januari
Vart bor han/hon? - med mig :)
Ögonfärg? - isblå
Har han piercat sig någon gång? - mjo,
Vad har han för färg på rummet? - ja vårat sovrum e juh grått :p
Vad skulle han göra om han/hon vann en miljon? -köpa bil tror jag :p
Har han någon fobi? - OJA, spindlar.
Är han beroende av något då? - Mat
Är han envis? -ja
Vad gör han på helgerna? - roliga saker, umgås med mig o vänner.
Beskriv honom med tre ord? - Fin, rolig och social
Skulle han bli en bra pappa? - japp
Varför blev du tillsammans med honom? - Kärleken! kände mig som en sessa i hans närvaro
Du älskar honom? - Ja mer än mest
Du har slagit honom? - hahahhah :D
Du har roligt med honom? - alltid !!
Du skulle kunna bo med honom? - Bor redan med han
Du vet någonting om honom? - haha ja massor!
Säg ett ord du känner för honom? - kärlek !!!
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - Lycka är du!
Vad gillar du mest med hans utseende? - Helheten,
Får du fjärilar i magen när du ser honom? - ja faktist

Om oss:
Bor ni långt ifrån varandra? - har bott 40 mil som längst men nu i samma lgh.
När blev ni tillsammans? -  28 December
Hur länge har ni då varit tillsammans? - 6 år!!!
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - nja
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - action o skräck
Har ni sovit över hos varandra? - klart
Har ni bråkat någongång? - vem gör inte de?
Vem håller fjärrkontrollen? - haha, jag såklart!
Har ni samma åsikter om saker? - bror på :)
Planerar ni framtiden ihop? - vadå planera han kaninte planera ;)
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 4 veckor
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? -haha ja
Hur länge kommer ni vara tillsammans?- det vet bara framtiden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback