Beslutsångest!

Jag e helt frälst i OS pannband! Tycker dem är hur fina som helst och gör att man känner sig lite extra fin. Till Aliss hade jag ett som var vanligt vitt och de använde vi ibland i vardagen när vi skulle va lite extra fina men sedan blev det tävlingstränset som fick bära det. Så i somras så köpte jag ett till Benny som är gudigt med "plattor" vartannat och han va supersöt i det. Guld är hans färg! Men så har ja även fått tag på ett till nu som är som Aliss fast mer champangefärgat/guldigt. Nu kommer de svåra beslutet ALLA är fina men vilket är finast och ska va tävlingstränset?!?!


Syns dåligt här men de övre är alltså nr 3 och undre är nr 1
Hade ingen bild på bara de vita men här är nr 2 det vita

webvoter-omröstning
Vilket pannband ska jag ha till tävling?

1. Bara stenar - guld
2. Bara stenar - silver/vitt
3. Blandat stenar och

Se resultat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback