Onsdag

Mådde inte jätte bra i tisdags men jag får klara mig Tack fantastiska Rebecca för att du finns! i onsdags kände jag av detta rejelt med men det är bara att ta nya tag!

Planen för idag var juh att vi skulle ner till något som heter hundbadet och bli bruna och fina om bena samt att lära jycko att bada. men eftersom vdergudarna inte ville va med oss idag så blev vädret gråmulet till åska till ösregn till kvavt på kvällen.

Åkte vart fall iväg till becks och vi tjöta lite, sedan blev det foderköp och stallet. jag försökte öva klickträöning med min ponni gick la sådär. hon tappa intresset rätt fort men lite fattade hon.

Tittade sedan på tuben hur ja ska gå till väga med spansk skritt men de ska vi nog klara av!

Till kvällen blev det idiotskrivande på arbetet som vi är i såååå god tid med. Helena ängeln hade börjat så jag slutförde det hela. blev klar vid 2 tiden i natt och när ja ska stänga ner de så är dett ett dokumet öppnat via nätet så de sparade sig aldrig! Gah. Med andra orda det var bara att börja skriva om allt! lagom glad sådär 2 på natten.

Bonusbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback