nytta med nöje

Tyvärr har de blivit lite väl mycket nöje och lite lite nytta men så är det ibland.

Idag har jag vart lite flitig med min tenta dock så undrar jag lite smått vilka lektioner jag har vart på för att jag vet inte riktigt vad dem pratar om i tenta! Hmm Typiskt oxå! men det skall la gå!

Har även suttit lite i denna kära häsdjungel och på tuben. Det roliga på tuben är att hur ja än gör och hur ja än klickar så hamnar ja ALLTID på de där svindyra hästarna som e klara föär GP och har steg som gudar!!! Men det är juh inte riktigt det som min plånbok tycker att ja ska titta på, konstigt!?

Har vart fall hittat några spännande altenativ och har troligen bestämt mig för en prisklass med. Hittade nyss en skitfin ponni som jag värkligen fastnade för. finns en bit åvan stora staden. Får se vad hon svarar i mitt mail! Måste juh lixom ha en nödplan för min benny. sista hästen nu är vart fall 5 år och utbildad lite lätt.

Har juh även kommit på att jag har juh en supertillgång hemma. Då mina kära vän dejtar en av danmarks OS ryttare som har eget stuteri i dk. Kan juh alltid be honom om hjälp! Superb!

Nej nu återgår ja till mitt tentaplugg!

kram på er alla!

Bonusbild

Bara för att min favvorit tar studenten på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback