Ensam...

Ja i dag så vart ja upp tidigt, åkte sedan till stallet och fixade lite. Han dock inte göra allt för mycket då Ylva va lite tidig. VI satte oss ner och skrev vad som hade bestämmt och sedan va sista gången jag spola bena på min svarta fara! Fick vinkat av henne efter några om och men. Ska tacka Linda Inge för att hon va där och såg te att ja inte skulle bryta ihopp helt. tänk igentligen vad en kram kan göra....

Ylva och alkisen kommer få det bra! Men hur ska jag klara mig utan mina fina! Det kommer nog att gå bra, det måste gå bra... TACK ALLA FINA som sagt värmande ord <3

Min blogg kommer kanske inte va så livad med hästord och hästliv framförallt, men jag lovar er mig blir ni inte av med. Nu börjar ett letande efter en ny kompis och vän. Jag hoppas på min fina benny men just nu så känns de lite som för bra för att vara sant! ni vet den där kännslan som man får fr att det just är för bra för att vara sant...

Kommer förhoppningsvis få några bilder på alkisen i sitt nya stall lovar då att lägga upp dem här! Ha en fortsatt superhelg!

kram C

"... ensam står ja här, så ensam utan dig.... MEN om ja hade en väääään...." åsnan som sjunger till schrek i första filmen en stund efter deras första möte. så himla BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback