Trumvirvel!

Ja idag så hade jag som akt min "to do list", eftersom det kom upp en sak så blev de lite ändring.

1.Gå upp tidigt för att skriva klart tentan och sedan åka och posta den! själfallet fick jag klart min tenta även om den sista frågan kändes helt himla vimsig så blev de klart! ligger numera på posten och inväntar sin stämpel.

2. Gå till banken och sätta in några kronor.
Eftersom det kom upp en sak så gick den före, han inte med banken idag men får hoppas på att jag någon gång under studenfirande i morogn får tid att sätta in min "förmögenhet".

3. Åka till snusboa och hämta ut mit paket.
Det var inte EN gång som ja glömde de där förebannade paketet utan tre gånger. men sedan så tog jag mig i kragen och beslöt att nä nu fan åker ja ner. Dock var de juh inte så enkelt utan ja glömde självklart mitt legg, kan itne hemta ut paketjäveln utan legg! Så hem igen och ner igen. Innehållet va vart fall en back on track ryggvärmare till blivande ponnin.

4. BADA och inviga sommaren med MINST 10 simtag, annars är de inget riktigt dopp! Dagen är inte slut än och bada de kommer ja försöka att hinna med. väntar dock på att min Blixt skall kolla hem.

5. Åka bort till Benny bus om uret inte säger för sent. Självklart fick jag 10 min över och då tänkte jag ändå brumma bort till prinsen. Tog faktist några bilder på han och stod även och kliade på prinsen! Roligt för han minns mig, eller a det tror jag i vart fall. Så himla go! hoppas att detta kan bli min blivande dressyr prins!

6. Göra ett studentkort till Maria tänkte göra detta när solen gått ner.


Bonusbild! På Favvoriten Benny!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback