Torsdag!

Åkte iväg till prinsen idag och pysslade med honom! Blev inte så mkt gjort mer än en kort longering och självklart borstning. Fixade och donade lite med vattnet till hagen med blev en hel del konkande fram och tillbaka innan ja fatta att ja kunde använda mig av slangen. inte jätte smart e ja men ändå.

På eftermiddagen så åkte jag ut till min favvoritprins som satt och grejade med sin buggy. Den börjar bli klar nu, lite småpill och registrering så är de bara ut och fräsa runt på vägarna. Undertiden som han satt och pillade med den så läste jag min Equipage tidning på håkans "ljugarbänk". Så himla härligt att bara sitt där i kvällssolen och njuta av sommaren med en tiding!

Till kvällen blev det att åka in till stan och hämta min favvorit Rebecca tillsammans med MostersTös! Hon kom in med tåget kl 2310 så det var rätt sent. Zita va glad att se mig och lyckades på något sätt göra att jag fick en fläskläpp när hon hällsa på mig. Söta hunden.

Jag och rebecca satt och tjötade, titta film och tog en långpromenad med jycken i stenungsund och vi hamna inte i säng fren klockan var 6. Mindre lyckat då vi ska upp kl 10 på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback