Söndag

Fick som sakt gå upp med tuppen idag för att kolla sistaminuten till Eskilstuna tyvärr fanns det bara tåg som gick kl 8 vilket innebar för mig att dra upp fru sömntuta! Vi drog sedan in till stan och blev 15 min tidiga så vi satt i bilen och kikade på folk. Såg där tre perosner gå ut ur en bild och som, dommandes på de 6 flacken öl, skulle antagligen gå ut på festival. Vi tyckte att tjejen som va med fått med sig två riktigt taskiga killar, till utseendet. Dock efter lite mer granskninnng insåg vi att den ena "killen" va tjej! snacka om att man tappade hakan! Medans vi satt där och överlägde hur i hela hisingen kan man vilja se ut som hon ser vi till våran häpnad att den sista killen också den är en tjej!!! Skam ser dem ut! Visst att man ska på festival men att röra sig, gå, stå, klä sig som killar de är skam hemskt! men men alla får la se ut som de vill.

Lämnade min törnrosa och mosterstös på tåget sedan och begav mig hem till en varm säng med pojk i. Vi lyckades slumra till ända fram till kl var rutn 12. Drog ut till Tjörn och käkade där. Efter det så var det hej då och patrick åkte till borås för att jobba sina sista dagar innan semestern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback