Onsdag och lite småpanik!

I går kväll tog jag mig en liten bilpromenad, fick se diverse för'ndringar och se mitt stenungsund. Tänk vad man kan längta efter en plats så.

Ja fick sällskap av Maria en stund med, vi åkte runt lite och sedan stannade vi utanför hennes hus i vanlig årdning och pratade på parkeringen. Vi tjatrade på bra länge och ja kom inte hem fören vid 3 tiden.

Det innebar i sin tur att jag sov lite längre i morse. satte mig sedan men tentan. Maria ringde efter skolan och vi drog ner till Havet och jag satt och pluggade där nere. himla gott faktist att kuna kombinera skrivandet med att bli brun på ryggen. Vi satt där nere fram till 5 halv 6. Sedan drog vi hemåt då vinden blev lite kallare.

Jag fortsatte med min roliga tenta och har ni get mig självaste fan på att bli klar idag!!!! Har gjort klar 1, 7an är sånär på klar, 2 ska ja bara koplitera med en sak. 3 sitter jag med nu och den e strax klar. 4 har ja skrivit lite på och 5-6 är dem två lite krongliga så.

 Detta SKA gå jag SKA bli klar idag. Som avslut och verkligen sybolicera att sommaren börjar när jag är klar med tenta tänker jag ta ett dopp i dahvet och maria har lovat att hänga med! Sommarlovet har inte börjat om man inte har badat!

Nej om ja ska bli klar idag så får ja allt återgå till mitt skrivande! puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback