Hektiskt!

Ja som sakt, jag lovade att lägga ut bild på benny i mitt nästa inlägg men så blir inte fallet då ja nu sitter på jobbet och bloggar...

Denna veckan ahr vari helt kaoutisk för mig, massa introduktioner och kurser för att kunna få jobba och göra allt som skall göras på företaget säkert och rätt. Detta resulterar i massa goa övertider för mig. inget mig emot!

i tisdags så var de truckteori på morran och sedan uppkörning eller övning inte en aning vad man skall kalla det. var dock på kvällen den dagen. Hade hunnit med prinsen där emmelan tillsammans med Linda, vi stoppade int eli skrot i käften på han och blev lite sur på oss och gapade massor. Grimman kvar på så traaskade vi ner i ridshuet och longerade lite så att hann skulle lära sig att gå fram för smackning. Gick skitbra och vi byte varv och hade oss! Dock ser han skitrolig ut när han travar då han inte riktigt har balansen, som ja hoppas på att han får!

i torsdags så var de upp tidigt för att gå på kranutbilngin kl 0900, dock gick jag fel och traskade rätt i ett försäljnigsmöte till tyskland som kunde urarta lite gart. Kom mig rätt sedan och satt och lyssna på en hadöende gubbe i 4 timmar! Inte skoj med tanken på att ja gjorde detta förra åte med.

Efter kursen var de raka vägen bort till skiftet och börja arbeta! Och arbeta fick ja göra då de stoppade och jag fick starta linjen ca gurka 5 gånger! jag hatar att få stopp!!!! kom hem vid 22 tiden och åkte sedan bort till Benny och han fick bara sin mat och lite kärlek då jag var för trött för att göra någt annat!

Idag ( fredag) gick jag upp vid 03.30 för att åka ner till växjö och hämta en skadad bil. Va bra trött men han hem igen till 11 tiden och sedan så va de bums in i sängen för min de då ja va jäääääkla trött! Och nu så sitter jag på jobbet och kommer göra de fram till 22 igen. Ska förhoppningsvis få med mig maria till stallet idag med så blir de lite bommar för prins som nu undrar va fan ja gör i stallet så sen på dagarna!

Nej nu blir de till att hissa upp en CB box på taken! so long lägger ut bild och film på prins i moron eller ivkäll om ja hinner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback