Fredag - Midsommar

Kan säga att jag har gjort saker som vart lättare än att dra upp en viss becks ur sängen kl 10 på morognen!!! Gah fick kämpa i 1 h innan skitungen gick upp! med andra ord så hade vi liiiite tight om tid sedan. Blev en snabbis bort till Benny och smörja lite mular och fylla på vatten. Becks tyckte nog att han va fin! Hoppas ja i varrt fall.

Sedan fick vi skynda oss liiiiiite gran när vi skulle bort till Tjörn på midsommarlunch! Blev sill och potätter och jordgubbar såklart! Vi satt där ute ett bra tag. Sedan blev det en sväng bort till Klädesholmen för lie sightisng (stavning?!) och efter de åkte jag, Rebecca och Zita in till stenungsund och handlade lite god grillmat till kvällen.

På kvällen grillade vi grillspätt och åt de innan vi drog iväg till smögen för lite rajtantajtan! Patrick körade oss tjejer (rebeccca, jag, maria  och sanna) till smögen där vi sedan gick in på Hamnen 4 för skoj. Blev en hel del "skaka rumpan". Fick även träffa patrick poliskompisar i tjänsten jocke och danne trevliga pojkar de! Träffade även på en gammal kompis som va där med, dock lite rund om foten.

På kvällen när vi skulle hem så träffade vi ytterligare en annan kompis till mig, var dock mycket förvånad över att jag inte träffade flera än vad jag gjorde.

summa sumaru så var midsommar trevlig, fast diverse händelser. skulle vart lite mindre stormvindar så hade jag vart nöjd

Kommentarer
Fille säger:

svar: de är 125 men dom är väldigt stora i storlekarna så mer som ett 135 :)

2010-06-30 | 13:09:27
Bloggadress: http://teamcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback