En liten lista

Eftersom jag är så grymt tävlingssugen så hittade jag en liten lista att fylla i.


1. På vilken klubb började du rida? Lyckans gård även kallad Lyckansislandshästar

2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?  Många olika har bidragit med små delar. Framförallt min tränare hemma Linda Larsson.

3. Vilken häst har lärt dig mest?  Aliss har jag utvecklats mest med och poletten har ramlat ner många gånger.  Sir Clinton var dock den hästen som lärde mig att vara envis och "tuff". första hästen som jag red.

4. När började du tävla högre än klubbtävlingar? 2009


Dressyr:

1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Måste nog va Prins Errol
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med? Ja eftersom jag bara tävlat Aliss så får de nog bli hon, dock inte ngn placering. vi kom aldirg så långt
3. Vad är det svåraste program du ridit? definisionsfråga :S men om det är hur hästen är utbildad och så är det något så oglammigt som LB3
4. Vad tävlar du för klasser? ingen just nu

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?  Alex 120 (hur jag nu vågade det)
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd? Kungen 90-100 (den enda banan ja hoppat med)
3. Vad tävlar du för klasser? hoppning överlåter jag till andra =)
4. Vad har du tagit för placeringar i år?  Inga som sagt
5. Vilken klubb föredrar du att tävla hos?  Tjörns Ridklubb

Häst:
1. Vem är den hetaste hästen du ridit? En fjording långt ute i skogen hemma hos någon.

2. Vem är den starkaste hästen du ridit? Tokki =)
3. Vem är den minsta hästen du ridit? Sir Clinton och Bellis
4. Vem är den största hästen du ridit? Lasse, fick ha pall/mini stege  för att få på sadeln.
5. Vem är den häst du tog grönakortet på?: Red inte upp?
6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?  Aliss
7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning? :  Inte tävlat än... blir la babsan om ja har otur ;)

8. Vem är den häst du tog din första placering med? :  tävlat för lite för att ha placerat mig.
9. Vilka hästar har du tävlat i lag med?:  Aliss, Bohus cupen som jag, anna och en tjej till körde för skoj skull.


GUUUUUD vad ridsugen jag blev!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback